Wednesday, May 4, 2011

cukuplah...



aku da xtau la nk ckp ape lg weh...rase nyer da cukup kot mase aku bg utk korg pk psl ape yg da berlaku...dan mlm ni...kesabaran aku tu da ilang...aku penat, letih, bosan dan muak dgn semua ni ok...tlg la...stop it...aku akan henti kan mlm nie gak demi kebaikan hati aku sendiri..bwt ape lg aku pk perasaan korg sedangkan korg xpenah pon pk perasaan aku kan...dan aku rase ni yg terbaek utk kite..kau dgn idop kau..aku dgn idop aku..no more sorry ok !! aku da xnk dengar pape lg...satu explaination pn aku da xnk dgr...SUMPAH !!
kau bwt la ape kau orang suke asalkan jgn kacau aku lg...trime kasih atas segale jase baek kau selame kite berkawan...kalau ade lg hutang aku pada kau...bg tau la...aku akan bayar...utk segale yg aku da termakan dan terminum, aku minta halalkn sbb aku da xblh nk keluarkan drpd badan...utk segala penipuan yg konon nyer nk jage hati aku...kau teruskan lah sampai kau puas...tp aku...aku mmg da xnk tau pape lg...cukup la smpai sini jer...aku da nk korban kan hati aku lagi..kau xtau mcm mane sakit nyer hati aku kan?? semoge kau xkn tau ape yg aku rase sbb kau xcukup kuat utk tu...mmg aku redha kn je ape yg berlaku..aku ikhlas kan..tp utk dgr penjelasan dn jd mcm dulu...ITU MUSTAHIL..
semoge kau bhagia dengan mereka...jgn carik aku lg...sbb aku xtau ape yg aku mmpu bwt kt kau kalau aku bercakap dgn kau...

2 comments: