Thursday, May 5, 2011

memory sem 2 2010/2011 (part 2)

sedang beriye2 bergambar..pose sane sini..TIBE-TIBE.....ade orang bersuare "jom kite masuk theme park !!"
yang lain pandang jer dengan muke xcaye sbb ingt dy maen2...(xingt la sape yg ckp)..pastu dy ckp lg "jom la masuk,aku seyes..xboleh tahan tgk..aku nk naek tu, tu, dan tu.."
setelah berfikir dan berbincang dpn pntu msuk theme park dgn agk lame.............



tuuuuddiiiiiaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!

akhirnyer semua masuk..adus..nasib bayar xmahal tau..rm32 jer..wah ! rm32 x mahal...*pengsan
dok berfoya2 dlm tuh dari pukul 2pm kot smpai pukul 5pm...rase nyer hampir semua ktorg naek walaupon ade beberape mainan yg kwn2 aku xmaen sbb gayat la, takot la, pening la...tp aku naek la hampir semua..(bangge ckit) yg aku xnaek tuh tmpt yg di khaskan utk kanak-kanak...hahaaha




 bende ni pon naek..tym tuh,ktorg jer yg naek..xde budak2 besar yg naek..haha


ni naek ketapi pun..pun..hahaha..mmg childish dish dish dish  kan...


sempat jer posing b4 keluar dri ketapi pun pun..hahaha


adoii...berat nyer bende nie..ingt kan ringan jer...sakit tgn i...


2kali aku naek roller coaster..xmencabar mane pn sbb skjap jer..xsempat nk menjerit-jerit mcm semua orang...sedihh... =(


xtau la ape name bende ni..ape yg pnting bende ni berjayer buat aku pening n nak muntah... { -,-" }


ni expresi sblm bende kt ats td uh bergerak...muke epy kan...hahaha...


ni naek roller coaster kali pertama..tym ni, aku ngn rubi jer naek..jula ni saje interprem jek..haha
kali ke2, baru jula ngn tipah naek..2pon jenuh la aku pujuk aii..kate bnde ni bez la,xtakot la,itu la, ini la..tp cdah tetap xnk naek...gayat..


bende ni pon bez..berpusing2 kt udara..wah..udara la sgt..antara reaksi2 kwn aku ea :
1) ade yg beristigfar..
2) menjerit-jerit mnx turun.. 
"aku nk turun..tinggi..aku nk turun syai..nak turun..aku nk turun bodoh.nk turun.."
sepanjang kt atas, ayat ni jer aku dengar.. -,-"


alamak..gmbar gelap..adoii..DSLR plizz...hahaha...yg ni pon bez..rugi kalau x try...x tipu..hehe


posing lagi...ni lepas da abez maen sume...


bye..bye..thnx TS theme park...!! superb !!
sesape yg xpenah masuk cini,masuk la..xrugi kot byr rm32..blh maen smpai mlm..
wah !! aku jd promoter xbergaji...haha


2) BERDATING DENGAN ADAHUYSLURUN.....

kepada sesape yg xtau sape kah beliau..mai aku citer..dy ni dulu budak JMC (johore matriculation college)..bkn KMJ (kolej matrikulasi johor) tau..haha..dy budaq course aku...kwn ngn dy mmg bez..sbb dy selalu melayan kegedikan melampau aku..hihi..sesape nk knl dy..blh ar follow belog dykucinghitamadahuys ) xpon add la dy kat fb (AdahuysLurun FosuyDemahom)..syud aku promote kau la weh..bayar weh..hahaha..


ni la dy syud @ kucing hitam...

tempat dating ??? bese la...korg blh agak kan ?? aku tunjuk gmbar pon korg da blh tau kt mne..hehe..
thnx kpd dr.ku hasnita yg batalkan kelas kenegaraan..so dpt la ktorg keluar together-gether..*auch..geli giler* dari petang sampai ke mlm shopping..rm100++ dwit aku jalan..nmpak cantik jer beli..yg syud ni pon pandai..ape aku beli,dy pon beli...kuat terpengaruh btol budak sorang nie..hahaha..(jgn mrh syud)..hehehe...


BAJU BARU !!!
bukan lah..ni baju syud..aku pinjam jer..nasib muat..thnx syud..


sopan nyer dy posing..haha


jalan laju jer ke depan...weh, aku kt belakang ni ko xnk tunggu ker weh??


err..burok la gmbr nie.........


mcm ade yg ganjil kt gmbar nie... haha


teruja nyer kau jmper BOLT kn???


errrr....tiade komen.....xtau motif gmbar nie..


syud ni kacau jer org borak..x baek tau..hehe


seronok nyer dpt bergambar dgn nicol ann david, rafael nadal...wuuu...


dorang ni kembar x seiras..lain mak,lain ayah..


mesti ade yg tanye...ni dating ker bergambar?? dua-dua pon boleh..hahaha...bergambar tuh kejap jer selebih nyer yg bawah ni...korg tgk larh...



tuuuddiiiiaaaaaaa..........
nmpak mcm skit..tp byk sbnrnyer...


bwt2 terkejut plak...sume tuh kan ko yg beli, syud...hahaha


da xtau nk ckp ape tgk brg byk mcm 2..naek bas nti msti smua org pandang...


okeyh...2 ja..tggu bas..then balik ke kolej memasing...

TO BE CONTINUE..(part 3)






2 comments:

  1. haaa,, ada pasal aku la... hehe.. bukan suma tu brg aku ea.. ahaha. thanks syg.. promote aku <3 haha...

    ReplyDelete
  2. eh?? bkn ker?? mmg ye la brg kau...
    no big deal dude !!

    ReplyDelete