Wednesday, May 4, 2011

memory sem 2 2010/2011 (part 1)

semester ke-2 bermula pada 3 januari 2011 dan akan tamat pada 8 mei 2011 (mengikut kalender upm)..


sepanjang semester ni mcm-mcm perkare dah berlaku..baik suka mahupun duka..
semua tu akn menjadi kenangan yang terindah dan tak mungkin akan di lupekan..
semoge sgle yg baik akn diteruskan dan yg buruk di tinggal kn..
lupekan segala kejayaan dan renungkan segala kegagalan agr dpt dijadikn peringatan pd mase hadapan..
jangan ulangi kegagalan dan kesilapan yg dah dilakukan.. 
(ape bende yg aku merepek ni ntah, korg layan jela eh)

dalam busy menuntut ilmu (cewah,ye ye je kn) 
aku masih mampu meluangkan mase untuk join event2 kolej dan hang out dgn member2...
dari situ aku byk bljr tntng ERTI KEHIDUPAN..
segla yg berlaku membuatkan aku sedar yg hidup ni xsmudah yg di sangkakan...

antara perkara-perkara perit yg aku lalui :

1) kehilangan mak ngah pada 25 feb..
berita pemergian arwah aku tau drpd kazen aku yg stdy kt usim pkul 4am..mse 2 reaksi aku mcm prcye xprcye jer sbb tgh mamai kan..ape yg bwt aku terkilan adela aku xdpt jmpe dy bwt kali yg terakhir..sbb nyer kalau aku balik pn mmg xsempat nk tgk..dan kebetulan hari tu gak ade test account intermediate 1..kalau korg ingt, hari tu la 1st tym aku pkai bju kurung tok sem ni..mmg 1 ari tu aku xfokus lgsung dlm clas..jwb test pn mcm blurr jer..

2) kecik ati ngan kawan sendiri..
dgn kwn yg mne tu rse nyer aku xperlu bg tau kot..haha..skg ni aku rase poyo gler sbb kecik ati ngn mereka..lame gak la kan terase ati tu..maklum la aku ni susa skit nk terase btol2 ngn org..kalau terase main2 tu sllu la gak..haha..so bile da terase mmg lame la nk pulih balik...tp alhamdullillah skg da okeyh..thnx pd A yg byk bg nasihat..thnx sbb kau bwt aku sedar..aku appreciate gler weh !! huhu..

3) mid term account intermediate 1.. 
ape kate korg tntg ni??? coursemates aku msti stju ngn aku kn?? eeeiii aii...bkn nk ckp ape la tp test ni mmg paling bez..test paling susa pnh aku jwb dlm idop...alhmdullillah aku PASS..walaupn cukup makan...dulik ape aku..yg penting PASS..kire ok la tu kn?? kluar jer dari bilik exam aritu mcm2 reaksi aku jmpe..ade yg nanges, menjerit, blurr n ade yg trus balik..mne xnyer soalan no 1 pn da xblh jwb..spnjg 2jam test tu aku asik belek jer kertas tu..pastu senyum..tp org sebelah aku xmcm 2 lak..dy bwt dgn tekun..hebat kan dy..nk tau sape dy..dy la RAJA FAUZI..khusyuk gler dy jwb..ape dy tulis ntah..aku pn xtau... walau apepn aku harap final 7hb ni soalan nyer xterlalu sukar dan aku blh jawab..aminn...

perkare yg best :

1) berfoye2 di berjaya time squares..
walah !! mmg bez..rancangan asal ktorg g sane nk sajer jln..shopping2..relez tension..tup2 smpai sane...jeng3..... mari ikuti kisah kami...

mase mule2 smpai ts, smua ckp "ok, kte tgk jer prmainan tu..jgn msuk..jgn masuk..mahal.." pastu g jejalan..mse jejalan tu ttbe ade sorang tu bg idea..kalau xsilap jula la org nyer..kalau salah, sory jula...hehe.. dy kate "jom kte amek gmbar kt dpn theme park..kite amek gmbr jer..xmasuk k.."

antara gambar-gambar yg di ambil dpn pntu masuk ts theme park...










seronok kan amek gmbar dpn pintu masuk jer...

tgk la hepy nyer semua orang mcm msuk theme park..pdhal kt luar jer pon..haha

nak tau ape berlaku seterus nyer ?? korg tunggu la eh...nnti aku update ag..penat la taip dari td...



TO BE CONTINUE........




No comments:

Post a Comment