Sunday, May 8, 2011

sem 2 2010/2011 (part 3)

ok...part 3 ni akan jd entry yg terakhir sblm aku pulang ke kg halaman dalam beberape jam lg..perasaan balik rumah?? xde...xrase pape..x excited lgsung..bese2 jer sbb da sllu balik rumah kot..okeyh, utk part yg last ni aku akn story serba sedikit activities kolej yg aku involved spanjang sem ni dan aku akn perkenalkan kwn2 baru sepanjang sem ni...hope you'all will enjoy it...


sepanjang 14mggu di kolej, bermcm2 xtvt kolej ade...mcm2 dinner,mcm2 hal la...mmg bez...dlm smua2 axtvt tu, baru aku perasan yg aku xde pon join xtvt yg berkaitan dgn keagamaan... -,-" ....hehehe...xpnh tau pon ade xtvt2 tuh...teruk btol kn ?? korg yg angguk2 kple ni knp??? korg ade ker involved xtvt keagamaan kt kolej?? xde kan?? hahaha...kte same jela..=p ...okeyh3..ni antara event2 kolej yg aku join...(juz masuk kan 1,2 gmbr jer ok)..


permulaan sem di mulakan dengan kem pewaris...ape itu kem pewaris ?? kem ni utk membina jati diri..more to kepimpinan.kem ni kem paling dahsyat pnh aku pergi..xtido slme 2 ari,xtvt yg bapak mencabar, org2 sekeliling yg garang...aishh, bile ingt balik..rase sakit ati yg xterhingge kt en.dahlan..(x ingin tgk muke dy lg)..



ni logo & slogan group ktorg...energizer !


ni tmpat kem...


ahli group aku ade 8 orang semua nyer..

seterusnyer, family day PEKASA JOHOR UPM..pekasa johor ni merupakan persatuan kebajikan anak-anak johor..mcm2 xtvt djlnkn kt cni..drpd family day, aku dpt la berkenalan dgn bbrpe org budak2 johor..hehe..

ni la antara mereka2 yg hadir..


ni semua ajk family day...


kami anak johor !! wahaha...bangge...

next is event kolej yg paling besar..fourteen fiesta or fonesta...event ni dijalankan slme 3 hari 2mlm..mcm2 xtvt ade..flying fox,horse riding,kayaking,abseiling,fiesta idol,orientaring green campus n byk ag..utk ni aku uruskan flying fox..nyk pengalaman dpt drpd event nie walaupon penat gler33..


banner..


banting..


my tag name...cantik kan?? haha


ni pemenang fiesta idol..


kayaking and flying fox..


street soccer..

then, aku join festik, festival teater inter-kolej kot nme dy...xpasti ar..hahaha...yg pntng berkaitan ngn teater..teater ktorg bertajuk "orang baik"...menceritakan seorg pemuda yg menghidapi penyakit tahi lalat biru... 

crew-crew yg terlibat..


baju !!

adoi...da bape byk event ni??pnt nyer la hai... ok ni last event...iaitu makpa...makpa is stand for malam anugerah permata ayahanda..dengar cter makpa'11 ni makpa yg last..pasni da xde lg...btol ker x, x tau la kn..tema nyer adela masquarade..mcm2 anugerah ade..tp 1 pn aku xdpt...ngeh3...


makpa'11


bergmbar dgn zorro ??? 


bersame2 abg2 tech crew...hahaha

ok...tu jer cter psal xtvt kolej...now, we proceed to ........to ape hah ??? oh, knl kan korg ngan member2 yg aku knl mase sem 2 nie...nk tau sape mereka?? check it out !! mane tau korg slh sorg drpd nyer...hahaha

1st skali kalo xsilap aku, aku mule2 knl ngn nisa madzelan...rase nyer la...ktorg tegur mse kt fb kalo xsilap...dy ni coursemate aku...xtau knp mse sem 2 baru knl dy+tau nme dy..haha...mse sem 1 pnh nmpk dy..tp xley cm muke..hahaha..sory nisa..tp skg da terlebih cam muke lak... ngah3..


~~~nisa~~~

lepas nisa, aku knl syud kot...cter nyer same la..mule2 tegur kt fb..fb mmg bagus la...mengeratkan silaturrahim..haha..start tegur btol2 mse 1st class ob..dy tegur dulu..mase 2 pnt gak la aku pk sape nme budak nie..tp xingt gak...2,3 ari pastu baru tau nme dy...haha..truk btol..(konpem syud mrh kalo dy bce dy ni)..sjak class ob tu la ktorg rapat..aku sllu ajak dy bwt jhat.. -,-" ..dy pon layankan jer..bgus btol..haha


~~~syud~~~

lepas da knl dorg,aku knl la kwn dorg yg sorg lg ni..kre geng dorg gak la..name nyer yati..mcm mne knl yati,aku pn xingt..ape yg aku ingt, aku suke gadoh ngn dy..gado2 pn tbe tym bljr aku crk dy gak..apela..dy mmg teror..rajin org nyer..ngeh3..


~~~yati~~~

n skg aku da knl smua bdk course aku especially bebudak yg 1 class..best kwn ngn dorg...otak gler2..tym bljr pon gler2 gak..dorg ni sume rajin...jarang skip class..sllu fokus dlm class..apehal ntah rajin sgt..kekdg aku yg tgk lak tkot...terlalu rajin.. hehehe...bangge dorg kalau bace nie...


kiri depan : izzati, zara, intan, syai, kak ika
kiri belakang : nisa, tipah, jula, cdah, nina jenab, farhana
berdiri : syud, peanut butter
xde dlm gmbr : nina free hair.. -,-"


~~~radiah~~~


tutor b.comm...sebok copy miss azlyn punyer resume..


dari kanan : masz, nia, ummu. tipah, syai, jula,cdah

***kpd kwn2 yg xde dlm gmbr or xde gmbr perseorangan...sory guys...aku mmg xde gmbr korg...***


THNX 4 BEING MY FRENZ K....






3 comments:

  1. syud-hahaha..ok la tuh...smart weh...gagaga
    yana- sorry....mmg xde gmbr kau weh...

    ReplyDelete