Sunday, May 8, 2011

selamat tggl sem 2..

tamat sudah sem 2 2010/2011...walaupon pelbagai kesukaran di lalui..namun aku bersyukur kerana aku dapat menempuhi segala keperitan tu..memang perit sesgt rase nyer bile stdy last minit...tu la padah nyer kalau terlalu banyak sgt bermaen dan ponteng class..ape yg berlaku sem ni btol2 mengajar aku betape study dkat u tidak seseronok menonoton di televisyen...kt tv, tgk..wah, gmbire nyer dorg dok kt u...namun realiti nyer vise versa..mmg xdinafikan hidup dkt u bez namun kte kne pandai jage diri...bile da tersesat jauh dari matlamat @ tujuan sebenar masuk u, mmg parah la hidup...
dalam kelegaan selesai final exam, masih terselit ketidak selesaan hati...masih ade perkare2 yg berlaku di sem 2 yg smpai skg ni pon masih terase sakit nyer...aku mengharap kan cuti ini akan membantu mengurangkan rase sakit tersebut..knp mengurangkan bkn memadamkan?? sbb............. biar lah menjadi rhsia aku..
jika selepas ni ade pihak nk terase dgn aku, terase lah sane...aku da xkesah...sbb ape yg penting lepas ni, aku akn jge hati sendiri dulu...bkn mcm skg yg mengorbankan hati sendiri demi kebahagian dan kesenangan org... tp pengorbanan tu di balas dgn kepedihan dan kesakitan...lepas ni, tu xkan berlaku lg...aku da ckp awal2...so, aku mmg xkan mnx maaf lg dan lg...please alert !!

No comments:

Post a Comment