Friday, May 6, 2011

penangan intermediate 1

ohohoooiiii.........

perasaan aku skg nie bercampur aduk..tensen, takot, nak nanges, cuak, hampir give up, nak pengsan pon ade...ni semua penangan subjek yang bakal aku duduki esok..entah kenape sejak masuk u, aku rase subjek account terlalu susah untuk di stdy..apetah lg nk skor..berbeza dgn skola dulu...ape yg susah sgt ?? aku pon xtau...nie semua sbb byk sgt maen and selalu ponteng kuliah ker?? rase nyer x gak sbb kawan2 yg rajin g kuliah pon spesen jer ngn aku...sume nyer tensen stdy account...hahahaha...(jgn mrh guys).. im just joking...




wehhh, adoi...aku mmg tertekan kot stdy account nie...sampai skg aku baru study 2 bab...FINANCIAL STATEMENT& CASH FLOW...RESEARCH & DEVELOPMENT...PROPERTY, PLANT AND EQUIPMENT belum ag.. bkn ape..blm pon nk stdy semua org dah patah kan semangat aku..cakap r&d ngn ppe susa...lecturer pon kate ppe susah bg dy...alahai..kalau dy rase susa...aku sebagai student ni mcm mane lak?? 

apepon, susa macam mane pon...tetap kene study gak ppe ngn r&d tuh..mane la tau kot2 aku blh jawab soalan teori sok...plan mlm ni abezkan account..sok pagi bukak makro balik...semoge dipermudahkan segala urusan ku...aminn...GOOD LUCK semua yg baru nak start exam ngan yang exam sok...especially kpd bebudak course aku...GUDLUCK GUYS !!!

buat yg terbaek sok !!!
ni lah yang last weh !!!
pas esok korang nak relax, nak enjoy, nak tido lame mane pon, nak on9 tanpe henti sekali pon korg bwt la....4 bulan tuh......

2 comments: